Czy warto kupić potykacz?
23-10-2017
Potykacze, zwane również stojakami reklamowymi, stały się w ostatnim czasie bardzo popularną formą reklamy. Spotykamy je na chodnikach, prze wejściami do sklepów i lokali gastronomicznych, przed punktami usługowymi takimi jak salony fryzjerskie i kosmetyczne oraz zakłady fotograficzne. Potykacze reklamowe są galeriach handlowych, galeriach sztuki i muzeach.
Nie obejdzie się bez nich żadna impreza plenerowa. Jednym słowem, są wszędzie tam, gdzie trzeba coś zareklamować lub o czymś poinformować.
Dlaczego potykacze są tak popularne?
Odpowiedź na to pytanie jest równie prosta jak budowa potykacza. Przede wszystkim potykacz można dowolnie ustawiać i przestawiać zależnie od potrzeb. Jeśli mamy potykacz kredowy to starcie starej informacji i napisanie nowej zajmuje dosłownie chwilę. Do tego potykacz jest relatywnie taki w stosunku do innych form reklamy.
Jaki kupić potykacz?
Zanim zdecydujemy się na zakup potykacza warto zastanowić się jak i gdzie chcemy go używać, bo naprawdę jest w czym wybierać. Jeśli chcemy na potykaczu prezentować plakaty to wybierzmy potykacz z system OWZ (otwórz-włóż-zamknij). Mają go już zarówno popularne potykacze aluminiowe jak i drewniane (dwufunkcyjne, bo mają jednocześnie wbudowaną tablicę kredową).
Do pisania kredą służą drewniane potykacze z tablicą kredową. Wśród tych ostatnich wybór jest bardzo duży. Wybrać można sobie wysokość i szerokość potykacza. Mogą one być lakierowane (większa odporność na działanie promieni słonecznych), wodoodporne, niewywracalne czy nawet na kółkach. Potykacze mogą mieć różne kształty i kolory. Można również wygrawerować lub nadrukować na nich swoje logo lub reklamę.
Gdzie kupić potykacz?
Najlepszym miejscem na kupienie stojaka reklamowego jest producent potykaczy. Z jednej strony mamy gwarancję najniższej ceny, z drugiej możliwość zamówienia indywidualnego, np. z wygrawerowanym logo.
Zdjęcia: archiwum firmowe WALBA
autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
tel. +48 600 354 623
www.walba.eu
UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)