REKLAMA

Czy warto kupić potykacz?

Potykacze, zwane również stojakami reklamowymi, stały się w ostatnim czasie bardzo popularną formą reklamy. Spotykamy je na chodnikach, prze wejściami do sklepów i lokali gastronomicznych, przed punktami usługowymi takimi jak salony fryzjerskie i kosmetyczne oraz zakłady fotograficzne. Potykacze reklamowe są galeriach handlowych, galeriach sztuki i muzeach.

Nie obejdzie się bez nich żadna impreza plenerowa. Jednym słowem, są wszędzie tam, gdzie trzeba coś zareklamować lub o czymś poinformować.

Dlaczego potykacze są tak popularne?

Odpowiedź na to pytanie jest równie prosta jak budowa potykacza. Przede wszystkim potykacz można dowolnie ustawiać i przestawiać zależnie od potrzeb. Jeśli mamy potykacz kredowy to starcie starej informacji i napisanie nowej zajmuje dosłownie chwilę. Do tego potykacz jest relatywnie taki w stosunku do innych form reklamy.

Jaki kupić potykacz?

Zanim zdecydujemy się na zakup potykacza warto zastanowić się jak i gdzie chcemy go używać, bo naprawdę jest w czym wybierać. Jeśli chcemy na potykaczu prezentować plakaty to wybierzmy potykacz z system OWZ (otwórz-włóż-zamknij). Mają go już zarówno popularne potykacze aluminiowe jak i drewniane (dwufunkcyjne, bo mają jednocześnie wbudowaną tablicę kredową).

Do pisania kredą służą drewniane potykacze z tablicą kredową. Wśród tych ostatnich wybór jest bardzo duży. Wybrać można sobie wysokość i szerokość potykacza. Mogą one być lakierowane (większa odporność na działanie promieni słonecznych), wodoodporne, niewywracalne czy nawet na kółkach. Potykacze mogą mieć różne kształty i kolory. Można również wygrawerować lub nadrukować na nich swoje logo lub reklamę.

Gdzie kupić potykacz?

Najlepszym miejscem na kupienie stojaka reklamowego jest producent potykaczy. Z jednej strony mamy gwarancję najniższej ceny, z drugiej możliwość zamówienia indywidualnego, np. z wygrawerowanym logo.

Zdjęcia: archiwum firmowe WALBA

autor: Waldemar Bałaban
PHU WALBA
tel. +48 600 354 623
www.walba.eu

23-10-2017